Despre noi
Ce ne dorim?
Prin programele de formare profesională cu atenÈ›ie selectate pentru a utiliza la maximum experienÈ›a de peste 20 de ani a companiei È™i lectorilor săi în domeniile de competență ne dorim să contribuim la dezvoltarea abilităților È™i cunoÈ™tinÈ›elor celor care proiectează È™i gestionează cerinÈ›ele standardelor internaÈ›ionale sau private: reprezentanÈ›i management, auditori interni sau externi, responsabili calitate, protecÈ›ia mediului, protecÈ›ia muncii, lideri ai echipelor HACCP, etc.
Scurt istoric
Începându-ne activitatea ca firmă de consultanță în domeniul proiectării È™i implementării sistemelor de management al calității - ISO 9001, mediului - ISO 14001, sănătății È™i securității ocupaÈ›ionale - ISO 45001, siguranÈ›ei alimentului – HACCP / ISO 22000 / IFS / BRCGS, responsabilității sociale - SA 8000, am constatat că majoritatea covârÈ™itoare a firmelor cărora le ofeream consultanță nu dispuneau de personal calificat în acest domeniu È™i am ajuns astfel să valorificăm experienÈ›a È™i competenÈ›a din domeniul tehnic în domeniul formării profesionale.
Diagnoză inițială
Identificarea nevoilor și așteptărilor clienților privind serviciile de formare profesională sau consultanță
Propunere de ofertă
În baza diagnozei iniÈ›iale venim cu propunerea de ofertă tehnico-financiară È™i strategia de lucru personalizată nevoilor È™i aÈ™teptărilor clienÈ›ilor noÈ™tri
Instruire echipă
Dacă opÈ›iunea este pentru un program de consultanță, vom începe prin construirea competenÈ›elor echipei de proiect
Documentare
Dacă se solicită implementarea personalizată a cerințelor unor standarde sau cerințe legale specifice vom asigura proiectarea documentației
Propunere de soluții
În funcÈ›ie de solicitare venim cu soluÈ›ii specifice fiecărui contract
Audit intern
Prin procesul de audit intern vom verifica măsura în care au fost implementate toate cerinÈ›ele stipulate contractual È™i vom propune soluÈ›ii de îmbunătățire a proceselor organizaÈ›ionale
Asistență tehnică
Asigurarea serviciilor de asistență tehnică în timpul auditurilor externe sau inspecÈ›iilor din partea autorităților
Când (de ce) aveÈ›i nevoie de noi?
În prezent, vă confruntaÈ›i cu una sau mai multe dintre următoarele probleme:
AveÈ›i un sistem de management proiectat de o firmă de consultanță, eventual chiar certificat, È™i nu È™tiÈ›i ce să faceÈ›i în continuare cu el.
Reprezentantul managementului desemnat "peste noapte" are multe alte probleme de rezolvat conform fiÈ™ei postului, a “prins” câte ceva referitor la ISO, dar tot nu È™tie ce să facă, mai bine angajaÈ›i o firma să se ocupe de menÈ›inerea sistemului.
AÈ›i fost vizitaÈ›i de o echipă de auditori, reprezentanÈ›i ai organismului de certificare ales de Dvs., a fost o experiență interesantă, dar parcă mai interesant ar fi fost să vă aflaÈ›i în postura de auditor, decât cea de auditat.
Implementarea cerințelor
Odată ce au fost adoptate, standardele ce recomandă implementarea unor sisteme de management cu recunoaÈ™tere internaÈ›ională, devine obligatorie implementarea tuturor cerinÈ›elor lor. Iată numai câteva cerinÈ›e extrase din cele mai cunoscute È™i solicitate standarde internaÈ›ionale sau cerinÈ›e legale în acest moment:
este necesar a se numi unul sau mai mulți reprezentanți ai managementului pentru calitate, mediu, siguranța alimentelor, sănătate și securitate ocupațională, etc = manageri calitate, mediu, siguranță alimentară. SSM
​
este necesar să fie documentată o procedură de audit, și personal calificat pentru efectuarea auditurilor interne = auditori interni
​
este necesar a se evalua furnizorii, prin audituri de secundă parte = auditori externi
efectuarea auditului de deșeuri, cf Legii 211 / 2011 privind gestiunea deșeurilor = auditor deșeuri
efectuarea auditurilor clinice, cerințe acreditare ANMCS = auditor clinic
evaluarea periodică a implementării cerințelor SSM = auditor SSM
Ce ne recomandă?
Standarde ocupaționale noi
Am introdus È™i dezvoltat standarde ocupaÈ›ionale noi, coordonând activități de analiză ocupaÈ›ională È™i redactare standarde ocupaÈ›ionale pentru ocupaÈ›iile: expert GIS (2008), consultant sisteme ale calității (2008), auditori siguranță alimentelor (2009), manageri ai sistemelor de management siguranță alimentară (2009), auditori sănătate È™i securitate ocupaÈ›ională (2009), manageri sănătate È™i securitate în muncă (2010), specialist în managementul deÈ™eurilor (2012).
Standarde noi pe piaÈ›a din România
Am introdus standarde noi pe piaÈ›a din România: SA 8000 – sisteme de management pentru responsabilitate socială.
ISO 26000
Am participat activ (membru Comitet Tehnic ASRO) la transpunerea la nivel naÈ›ional a standardului ISO 26000 – Sistem de management pt responsabilitate socială È™i a standardului ISO 21500 – Ghid pentru managementul de proiect È™i a standardelor din domeniul formării profesionale.
Programe de tutoriat și internship cu Universitatea din București
De aproximativ 10 ani asigurăm programe de tutoriat și internship cu Universitatea din București (Facultatea de Biologie), Academia de Studii Economice pentru studenții din anii terminali de licență sau master.
Sute de programe de formare profesională
Sute de programe de formare profesională (cursuri deschise) și zeci de cursuri dedicate nevoilor companiilor din domenii precum: industria alimentară, HORECA, industria petrolieră, retail, depozitare, comercializare și transport de medicamente, transport aerian, servicii medicale, gestiunea deșeurilor, construcții, industria auto, etc.
Curricula cursurilor respectă cerințele standardelor ocupaționale din domeniu
Curricula cursurilor respectă cerințele standardelor ocupaționale din domeniu, schemele armonizate ale EOQ (European Organization for Quality), ISO (Organizația Internațională de Standardizare).
​
Acordăm o atenÈ›ie specială calitățîi programelor de formare profesională pe care le realizăm, astfel încât să răspundă exigenÈ›elor participanÈ›ilor È™i să ii stimuleze să se autodepășească, punând accentul pe participare activă È™i formare continuă. La solicitarea clienÈ›ilor noÈ™tri personalizăm programele de formare È™i de consultanță funcÈ›ie de necesitățile companiei.
Ce ne dorim?
Prin programele de formare profesională cu atenÈ›ie selectate pentru a utiliza la maximum experienÈ›a de peste 20 de ani a companiei È™i lectorilor săi în domeniile de competență ne dorim să contribuim la dezvoltarea abilităților È™i cunoÈ™tinÈ›elor celor care proiectează È™i gestionează cerinÈ›ele standardelor internaÈ›ionale sau private: reprezentanÈ›i management, auditori interni sau externi, responsabili calitate, protecÈ›ia mediului, protecÈ›ia muncii, lideri ai echipelor HACCP, etc.
Scurt istoric
Începându-ne activitatea ca firmă de consultanță în domeniul proiectării È™i implementării sistemelor de management al calității - ISO 9001, mediului - ISO 14001, sănătății È™i securității ocupaÈ›ionale - ISO 45001, siguranÈ›ei alimentului – HACCP / ISO 22000 / IFS / BRCGS, responsabilității sociale - SA 8000, am constatat că majoritatea covârÈ™itoare a firmelor cărora le ofeream consultanță nu dispuneau de personal calificat în acest domeniu È™i am ajuns astfel să valorificăm experienÈ›a È™i competenÈ›a din domeniul tehnic în domeniul formării profesionale.